San Diego

San Diego är vår nya stad och efter två nätter i downtown har vi nu förflyttat oss till Del Mar för att hålla oss nära allas våran Hanna Johansson. Här bor vi fint som rackarns och ikväll chillar vi på rummet för att ladda inför morgondagen då det är GAMETIME!!! UAA mot ett lag fran LA.

Igår gick vi runt i staden och insöp dess atmosfär tills våra fötter blödde. Bokstavligt talat för hälften av oss. San Diego är en mysig stad!

Jaha, det var väl allt för oss då. Nu ska vi träna på hejarramsor. :)



Kommentarer
Postat av: Janne

UAA--UAA-- we are the seawolves and we´re ready to play!

2012-03-09 @ 07:58:32
Postat av: Lena

G-up! G-up! G-up!

U-A-A! U-A-A! U-A-A!

2012-03-09 @ 15:43:43
Postat av: Tompa

Skrik åt mig också....o hälsa Hanna. När det gäller din reseförsäkring Lisa...så har jag förlängt den till den 14 april. ha det...:-)

2012-03-09 @ 18:17:34
Postat av: Limpis

Åh vad kul! Hälsa lycka till!!! Jättefina bilder i det andra inlägget med, nattis å eve håller med, visade dem precis :)

2012-03-09 @ 19:07:02
Postat av: Lena

Rättning ff: D-up! D-up! D-up! ocn en gång till D-up!

2012-03-09 @ 22:46:17
Postat av: Hannaaaa

Trodde nästan du gått o glömt på tre dar morsan. Självklart är det DEFENCE-up!!!!

2012-03-11 @ 09:43:10
Postat av: Carolina

Åh vad kul! Hejja för mig med :D Ha en fortsatt bra resa :)

2012-03-12 @ 18:32:03
Postat av: JohannaC

Hej flickor! Fan va grymt ni har det!! Är lite småavundsjuk måste jag erkänna.. Nu när min frånvaro lyser på Facebook så har jag försökt kontakta dig lilla nepan på lill_nea91 per mail och skrivit till dig på SKype? Funkar inte något av detta? har du ny mail?? AAAAAAAH saknar dig hur ska man kontakta dig när man inte har Facebook (och ja jag kan inte ens logga in då jag bett en kompis byta lösenord..)?!?! Svara mig! Min mail [email protected] - om det är någon secret adress som bara jag får :) hihi.. PUSS PUSS PUSS xoxo Gossipgirl pussokram love osv SAKNAD! HA DET GRYMT!

2012-03-15 @ 10:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0