Goddag sager vi till en god-dag

Idag mina vanner har vi gjort nagot riktigt spannande forstar ni. Vi har namligen snorklat i en Cenote. Vi vaknade idag, pigga och glada efter en timmas sovmorgon (halv tio istallet for halv nio). Vi hyrde varsin snorkelutrustning och akte sedan till Gran Cenote. For er som inte vet vad en Cenote ar sa kan jag saga att det ar vattenfyllda kalkhalor i marken med grottor. Det var valdigt haftigt att simma runt i dessa grotto, men ocksa lite laskigt. Det blev sa morkt ibland och faglar flog lite kusligt omkring dar inne i morkret. Det fanns inte sa mycket fiskar dar, men det kanske inte ar det som ar grejen med dessa cenotes.


Nu kor vi, full fart!




Simmar in mot grottorna




Glad tjej sager hejhej


En sjojungfru simmade fridfullt mot mig


Kickar till Linnea i huvudet, riktigt ordentligt...


Fina pafaglar befann sig ocksa dar vid denna Cenotes

Nu kanske ni sitter dar hemma och tanker “Jaha, va skont for dem att fa vila lite fran solen idag”. Men icke! Sa fort vi var klara med snorklingen sa akte vi snabbt som attan till forsta basta strand. Som ocksa visade sig vara den BASTA! Det var sa himla fint dar. Det var tankt att vi skulle snorkla lite i havet ocksa, men vi var for upptagna med att steka och jag var for upptagen med att lasa ut min bok och grata en rejal skvatt. Linn, nu forstar jag vad du och Linnea har gratit over. FY SA HEMSKT DET VAR!


Har ligger jag gott


SAAA FINT VA?


Gratarn

Pa eftermiddagen var det dags for lite afterbeach igen, god tacos och god ol! Det var inte helt fel det ska jag saga er.


gott va?




una cerveza por favor!!

Nu sitter vi har med olja i haret och hoppas pa att vi kan radda vara solslitna toppar. Snart ska vi hem och nana kudde da vi tidigt i morgon ska aka vidare till nasta stalle.
Vart vi aker da far ni se i nasta inlagg! Haha…

Hej hopp sockertopp(ar)


Lisa

Kommentarer
Postat av: Linn

OMG vilken strand!!! Sheeeeiit säger jag bara, ser ut som att du är inklippt i ett vykort där i hängmattan Lisa! Och JA så hemsk den boken är. Riktigt snygg header ni har fixat med! Saknar er <3

2012-03-25 @ 20:20:38
Postat av: KH

Så kul att se!

2012-03-26 @ 08:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0