Update!

Hej hej i lingonskogen! Carolina här. Nu har jag precis landat i kära Svea Rike! Sitter på Arlanda och väntar på flyget till Göteborg. Flygningarna har gått bra och det har inte varit några förseningar. Som de flesta av er nog redan vet så har jag bestämt mig för att åka hem nu. Ett beslut som jag är väldigt nöjd med och det känns väldigt bra att vara hemma i Sverige. Jag är jättenöjd med min resa, den kunde inte blivit bättre. :) Jag saknar dock tjejerna väldigt mycket redan!

Men bara för att jag inte kommer skriva på bloggen betyder inte det att ni kommer bli av med mig. Här har ni nämligen bloggens nya number one fan! Även om det kommer bli hård konkurrens med KH...

Semesterligan, ta hand om er och lycka till med fortsättningen på resan, gör inget som jag inte skulle ha gjort ;) Vi ses snart snyggingar! Nu ska jag äta lite julskinka för er med!

Ha det gott, grankott!


Kommentarer
Postat av: Linn

Vi saknar dig redan! At extra mycket pepparkakor for mig :) Kom ihag att du alltid ar valkommen tillbaka om du skulle fa nog av kylan dar borta :)PUSS

2011-12-24 @ 12:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0