Lordag

Godmorgon godmorgon! Klockan ar halv nio pa lordag morgon och har sitter jag uppe pa grund av att min ena oronpropp slank ut, den rackarn. Egentligen unnar vi oss sovmorgon i dag till klockan tio (brukar ga upp nio eller halv tio) men jag har blivit beroende av mina oronporppar sa att det bara sjunger om det forstar ni, om jag inte har dem i sa vaknar jag av minsta lilla vindpust. Och tur ar val det for bloggen!

Sa vad har vi gjort sedan sist da? Hmm.. Jo vi har cruisat runt genom LA och Hollywood i en Mustang med oppet tak och varan kara herre i huset har visat oss sina "godbitar". Han tog oss sa nara man kunde komma Hollywoodskylten, vi var i Griffith Park som ligger med en galen utsikt over staden och dar ligger ett stort gammalt observatorium, vi var i Universal Studios City och at en fantaaaastisk middag bestaende av brasiliansk grillbuffe, vi gled fram pa Hollywood Blvd med skithog musik och armarna hangande utanfor bilen "like we dont care", vi var i LA downtown och var uppe i ett stort valdigt fladigt hotell och kikade ut over staden, vi akte varldens kortaste och per mile mest trafikerade tag, och vi var pa MOCA (the museum of cantemoary art) och allt detta pa endast en dag, det var val bra jobbat va?!

Helt okej att aka runt i…

Skylten!


Vad gor dom? Vilka ar dom?

Tom Cruise kyrka!!

Matro? Inte I Hollywood inte!

Uppe i hotell Bona Vista

I det lilla lilla taget som tar har tagit lata amerikaner upp och ner for backen I over hundra ar, 25 cent kostar det en vag!

Inna pa MOCA, Linnea och Steven skriver pa filtar


Dagen efter det strosade vi runt pa Laguna Beach som ar ruggigt fint, vi at mumsiga mackor pa ett lunchstalle dar en av vara nyfunna vanner jobbar och sedan at vi aterigen en fantaaaantastisk middag, denna gangen franskt, med Jim, Jean och Renee, vanner till Lisa!


Laguna beaaaach

Idag ar det lordag och vi har till att borja med tankt spendera dagen med att kolla pa tokiga manniskor pa Venice Beach inne i LA. Det ska dagen till ara bli ratt sa varmt sa att shortsen far komma fram ifran vaskan bottenfack ar inte alls omojligt. Nu ar vi mitt i den kalifornska vintern men dom sager att det har varit ovanligt kallt, ovanligt lange nu, vilket ar 15-20 grader, men i helgen ska det bli varmt vader minsann!

Nu, en dusch, inte lukta usch!

Kram
Linnea

Kommentarer
Postat av: Limpissssss

Jag är imponerad!! 3 inlägg på rad med bilder och allt! Good job girls, keep up the good bloggin'

2012-03-04 @ 00:17:22
Postat av: Hannnnaaa

Skriver här men gillar mest inlägget med stretchbilderna. Goa gubbar. Sitter i Lacey Washington o ska lira en finalmatch i vår lilla förturnering till slutspelen! Nervöst men också gött. Blandade känslor liksom. Läser Zlatan´s bok, ska jag ta med den till dig nepa om vi ses? Puss

2012-03-04 @ 00:49:45
Postat av: kh

Kör ni själva? Får vi se bilder på familjen ni bor hos? Kram

2012-03-04 @ 07:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0