TITTARTAVLING - SVAR!!!!

Med tanke pa HUR JAKLA BILLIGT ni tror att det ar i Vietnam sa fragar vi oss har i semesterligans tavllingsjury varfor inte ni aker till Vietnam hela hogen?

BEDROVLIGA gissningar ma vi saga! (men vi gillar er anda!!!!!) Darfor kan vi tyvarr inte denna gangen heller fa dela ut varat underbara hemliga pris. Men trostpriset - bandsagen - kommer vi givetvis dela ut och det ar nastan sa att vi vill ge den till er alla era stackare!


Dock, sa har vi bara en underbar gul bandsag att dela ut och den valjer vi att ge till narmaste gissningen och VINNAREN AR......

dom dom dom dom dom dom dom dom

MAJA I!

Hon gissade 50 kr, ratt svar var 80 kr for oss alla, och da vill jag passa pa att poangtera att det var en jakligt stor frukost och att det fortfarande ar otroligt billigt! Men Maja vi skickar den till dig pa Hagebygatan omedelbart, men med tanke pa hur posten jobbar har i Asien sa kan det handa att du far vanta ett tag, ca 10-15 ar kanske. Val vart att vanta pa dock. Vi visar en bild pa den nedan har, dock sa ar denna bla, vi hade tankt oss att du skulle fa en gul, men du kan fa valja?!




Val mott och pa aterseende,

Vanliga halsningar
Semesterligans Tavlingsjury


Kommentarer
Postat av: maja i

Woooooow!! Vad lycklig jag blir :)Vilken start på det nya året!

2012-01-01 @ 21:03:24
Postat av: kh

Grattis! Det kunde nästan ha blivit jag som vann.

Gissade på 49:- tror jag.

2012-01-01 @ 22:07:29
Postat av: Tompa

Hej tjejer...grattis till dyk certet som ni förmodligen har vid det här laget. Kom nu ihåg att ett PADI-cert gör att ni kan dyka ensamma...vilket jag inte rekommenderar er än...ta det lite lugnt och kör alltid med "land/båt-lina" innan ni blir lite mer vana. Som vanligt är jag lite tråkig...men vi är rädda om er :-). Mammas 50-år resa blev lyckad. Jag ska lägga ut några bilder på Fejjan så får ni se att även vi har haft det rätt gött:-)

2012-01-15 @ 22:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0