Linn 20 ar!

Jag tankte att jag skulle beratta lite om min fodelsedag har for nagra dagar sedan :) Morgonen borjade med att Lisa och Linnea kom sjungande med tarta pa sangen till mig! De hade varit jattebra pa att dolja deras inkop av en stor kartong dagen innan. Om det inte var for att jag klumpigt nog skulle oppna kylskapet kvallen innan och dricka lite vatten, sa hade jag blivit totalt overraskad av tartan! Fina paket fick jag ocksa. En t-shirt med texten "Little bears" CA fattar, (ett litet intarnskamt fran Beijing), en jattefin elefantvaska och ett armband. Tack sa mycket tjejer <3


Fin va? Dagen spenderades sedan pa stranden dar vi hyrde JetSkis! Det var hur KUL som helst! Sedan vankades det massage och fotskrubb som lite extra fodelsedagslyx.

Pa kvallen akte vi in till staden Chaweng och at pa restaurang. Det var supergod mat! Efter det bar det av till en bar som hette "Legends" och sedan diverse andra barer langs vagen. Kvallen avslutades med att fly fran tva killar som ville hanga med oss pa efterfest, ett galet stop pa Mcdonalds och en fruktansvart sur taxichauffor.




Sammanfattningsvis sa har jag haft en helt underbar fodelsedag. Detta ar helt och hallet mina bastisar Lisa och Linneas fortjanst. Tack tjejer for att ni gjorde min fodelsedag bast <3

Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis i efterskott Linn!

2012-01-02 @ 18:35:39
Postat av: Hanna

Grattis igen linn :) så bruna och fina ni är alla tre!

2012-01-02 @ 19:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0