Ensam pa Kuta...

Hej mina kara vanner. Nu sitter jag (Linn) har pa Kuta med en stor klump i magen. Mina tva kompanjoner har akt till flygplatsen. De flyger som ni alla sakert vet till San Francisco idag. Om nagra timmar ska jag flyga hem till Sverige.

Detta ar min resas sista dag. Vi bestamde oss tidigt for att inte saga "Hejda" utan "Vi ses snart". Men det hindrade inte tararna fran att trilla ner langs kinderna nar vi skildes at. 4,5 manader tillsammmans. Vi har umgats konstant, och nu ska vi aka at olika hall. Det kanns jattekonstigt. Jag saknar mina buddies redan :(

Om ca 45h kommer jag att vakna upp i Sverige i min egen sang, men varken Linnea eller Lisa kommer att ligga och snarka i sangen brevid som de brukar. Vi kommer inte heller att ata frukost pa nagon mysig restaurang vid stranden. Den tiden ar forbi nu. Det kanns ledsamt och trakigt, men alla goda ting maste ju komma till ett slut. Om jag ska vara helt arlig sa kanns det anda bra att aka hem, fast att det ar sorgeligt just nu.

Jag har haft en helt fantastisk resa! Den kunde inte ha varit battre och det ar tack vare mina fina, underbara resekompisar. De har funnits dar i vatt och tort for mig, och jag ar sa tacksam for det :) Linnea, Lisa och CA, ni ar bast :)


Med brist pa andra bilder tyckte jag att denna passade bra :)


Nu ska jag ga och unna mig sjalv en fotmassage och en manikyr. Lite lyx maste man ju ha pa sin resas sista dag :)

Snart ska jag fa komma hem och traffa min familj och det ska bli sa kul! Jag saknar er sa mycket <3

Ni kanske tror att detta ar mitt sista blogginlagg nu? Nejnej, sa latt blir ni inte av med mig. Nar jag kommer hem ska jag satta mig vid datan och gora en fin sammanfattning om Bali :) Stay tunned people :)

Kram Linn

Kommentarer
Postat av: P

Välkommen hem.//P

2012-02-15 @ 11:22:10
Postat av: Louise

Dags att börja städa ditt rum nu då!;)

2012-02-15 @ 12:25:00
Postat av: den stympade elefanten...

Nu siiter vi pa flygplatsen i Taiwan och kanner oss tomma utan dig. Hoppas resan gar bra! VI LIKER SAN LINN, MEN VI LIKER ICKE SAN TOMAT!!

2012-02-15 @ 15:03:18
Postat av: Lena

Det har varit roligt att lära känna dig här genom bloggen. Skönt att ni är nöjda med er fantastiska resa och med varandra.

2012-02-15 @ 18:26:18
Postat av: Annica

hoppas du har det kul :)

2012-02-15 @ 21:29:25
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: hanna

ska bli så kul o träffa dig linn! :)

2012-02-16 @ 22:23:45
Postat av: Linn

haha jenterna mina ni är för goaaa! Ta väl hand om elefantis, vill ju inte att han ska bli mer stympad än han redan ar :)

2012-02-17 @ 15:09:38
Postat av: Linn

Hanna, ja! Det ska bli sa kul :) Jag kommer hem till dig imon :)

2012-02-17 @ 15:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0