Sista dagen

Hejhej! Dagen ar kommen, dagen som vart sa langt fram i tiden har till slut kommit. Idag ska vi aka hem till Sverige och jag maste saga att jag har valdigt valdigt blandade kanslor. Vi har haft en otroligt bra resa, battre resa kan man nog inte fa. Vi har upplevt valdigt mycket och haft det helt fantastiskt, det har ni val markt da ni foljt med har i bloggen?

Jag ska beratta lite vad vi har gjort den sista tiden har i New York. Igar gick vi runt lite pa 5th ave och Time square, da vi for sista gangen njot av denna underbara stad. Vi tog oss ocksa till High Line Park, vilket var en mycket speciell park. Det ar en gammal upphojd tagbana fran 30-talet som nu gjorts om till en park och stracker sig 22 kvarter pa vastra Manhattan. Det var val vart ett besok!
Efter det gick vi och at Sushi foljt av en over tre timmars langt biobesok, da vi sag TITANIC 3D. En film man aldrig trottnar pa, alltid lika hemsk, sorlig och framfor allt BRA!!

Idag har vi atit en avskedsmiddag pa en faktiskt ganska fin restaurang! Dagen till ara unnade vi oss varsin steak vilket var val vart pengarna. Det var namligen himmelskt gott!

Nu ar det tio minuter kvar tills vi ska aka till flygplatsen, sa jag maste tyvarr avsluta bloggandet har. Jag kan saga som sa att det var inte sista gangen jag akte till New York! Men det var sista stoppet for semesterligan, nu blir det inget mer resande, inga nya upplevelser, MEN vi har en hel del minnen tillsammans och dem kommer jag aldrig glomma.




Lisa

Kommentarer
Postat av: Vanja o Håkan

Välkomna hem! Det har varit kul o intressant att följa Era berättelser

2012-04-13 @ 14:43:50
Postat av: Linn

Så kul att ni är på väg hem! Men sorgligt också! Sista destinationen på den lååååånga resan är slut.

kändes sjukt konstigt kommer jag ihåg. Ska bli kul att träffa er igen 😃

2012-04-14 @ 09:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0