Fran Beijing till Xian

Efter att ha varit hela fem dagar pa samma stalle nu sa tycker vi att det ar dags att se nagot annat. Att uppleva lite spannande saker for en gangs skull, kanske en terrakottaarme till exempel. Man far ju passa sig sa att man inte blir uttrakad liksom. Variera sig da och da.

20:30 rullar taget fran Beijing West Station och 9:00 ar vi framme i Xian. 180 kronor kostar detta oss. Rena ranet!!! 

Vi ar overtygade om att vi har en underbar natt framfor oss pa de harda stolarna och imorgon kommer vi garanterat anlanda till Xian som nyutslagna nyponrosor och strala hela dagen lang! Att sova sittandes och skumpa fram i tretton timmar skall vara bra for sjalen har vi hort.

 +  = SANT


Tack Beijing for denna gangen. Det har varit en trevlig upplevelse!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Detär mycket modigt och berömvärt att sova på trä!

Jag kunde inte få dit ett namn i den rutan.

Men jag är mormor till en tjej som heter ------.

Kram

2011-10-19 @ 23:08:11
Postat av: Hannaaa

Hej min rosenknopp! Roligt du skriver; "kinesiska muren var underbar men jag pallar inte beskriva den"- ofta liksom haha. Och mormor, så fort jag såg ordet berömvärt visste jag att det var du. Du tror du kan gömma dig men aj aj aj, går icke! Ha fortsatt fantastiska äventyr!

2011-10-20 @ 01:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0