Mandag 7 november

Hej!

Idag har vi akt en "star ferry", strosat runt pa Hong Kong Island, varit i Hong Kong-park och gosat med skoldpaddor, varit i Soho och gjort varan egen glass pa en glass bar! Mums!

Nu ska vi pa night market och shoppa jarnet!!!


Igar var vi pa 3D-bio som ni ser nedan! Vi sag The Three Musceteers som var en riktigt go skitfilm! Vi var dar med Lina och Anton, ett par fran Sthlm som vi traffade i Shanghai, ni ser dem langst till vanster pa bilden.


3D!


Pa Star Ferryn. Hej vad det gick!


Tva solbranda fotomodeller i parken


Skoldpadds-kos


Sara Paepke chillar pa en klippa i parken


TITTARTAVLING!!!!!!! Vem/vilka star inne i fontanen?
vi drar en vinnare inom kort!


Larsa-pose!


Hong kong PAAAARK


Man fick sjalv valja smak, strossel och topping! Sen vagde man och betalade! Namnamnam! Vissa av oss handlade for sjuttio kroner..... Namner inga namn. Tittartavling igen!!!!!!!!!!!!

Det var allt for den har gangen!!!

Nu hoppas vi innerligt att ni staller upp i vara tva tittartavlingar. Prisen ar FANTASTISKA! Heja heja, vi raknar med er!!!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Oh vad varmt och gott det ser ut. Härligt! Här kommer mina svar i tittartävlingen. Svar på fråga A= Lisa, Linnea och Carolina. Svar på fråga B= Lisa och Carolina. Ha det så bra!!

2011-11-07 @ 18:03:40
Postat av: Janne

Jag visste inte att Sara P redan hade kommit! Va avslappnad hos ser ut! Fontänsvar: Lisa+CA 70 kronors frågan= Linnea. Jag förväntar mig grymma priser! Ha kul tjejer!

2011-11-08 @ 08:06:00
Postat av: Lena

Fontän=Linn, Lisa, Linnea

Full glasskål= Lisa (eller Linnea, CA eller Linn)

2011-11-08 @ 09:07:15
Postat av: Anonym

Hej tjejer !

Fråga A: Lisa, Linnea,Carolina. Linn tar foto.

Fråga B: Svår fråga men Linn är en klar favorit

Må bra

Marita

2011-11-08 @ 09:32:38
Postat av: Carolinas mormor o morfar

Vi litar på Annica o plankar hennes svar. Skålen med godis ser gott ut. Må så gott (Grankott)

2011-11-08 @ 12:02:59
Postat av: P

70kronor, jag tror Ni mörkar igen. Mitt tips: alla handlade för över 100:- //P

2011-11-08 @ 12:15:44
Postat av: Anonym

På "fontänfrågan" svarar vi Lisa, CA och Linn

70 kronors frågan...jag tror nog Linnea är en "Göttegris" (fast Lisa....förstås...hmm)

Fantastiska bilder...meeeer

2011-11-09 @ 21:22:45
Postat av: Hannaaa

Jag gissar på Lisa på båda frågorna. Hon tar fotot o käkar gogo. Ni kan skicka priset direkt!

2011-11-10 @ 01:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0